Cassandras

Alla inlägg under februari 2011

5.

Av Cassandra - 28 februari 2011 09:51

Nåt jag vill ha mer än något annat just nu



Det är nog våren. Väntar så att snön ska börja smälta och man kan börja va mera ute. Det blir ljusare tider och sen blir de sommar. Sen kan man va ute och sola och grilla. 




Men med den här farten så har vi nog snö på midsommaren ännu. Finns ju så mycke snö som ska smälta bort. Usch gillar int alls snö, vinter , kallt väder.  



Vad gillar ni bättre ?? 



Vinter eller sommar?














Av Cassandra - 28 februari 2011 09:32

Känner mig så lycklig. Har aldrig kännt lika efter 6 månader men nu känns det som att alla pusselbitar  har fallit på plats i mitt liv. Det är de här som jag har sökt genom alla dessa år. Vi har förlovat oss   


  



----------------------------------------------------------------



Snart ska jag hoppa i duschen och sen fixa mig klar för en timme skola. Känns lite onödigt då man lika bra sku kunna va hemma istället för att köra fram och tillbaka. Håhhå -.- Kanske slänger upp en bild eller inlägg innan jag far. Men tills dess ha de bra.

4

Av Cassandra - 23 februari 2011 14:47

Mina drömmar om framtiden


Jag vill gå skolan klart och med relativt bra betyg. Sen vill jag jobba en tid och efter det vill jag flytta till ett modärnare hus än det som vi bor i nu. Efter det vill jag skaffa smått. Har redan så grym baby feber men jag måste vänta. För annars vet jag med mig själv att skolan inte blir klar.  

Antingen före eller efter babyns ankomst så vill jag förlova mig med världens bästa sambo.  Allt känns så rätt så varför inte visa att man vill ha en underbar framtid tillsammans. 

Om vi går ännu några år framåt så hoppas jag på ett bröllop med då världens bästa fästman. Tänker inte skriva hur mitt drömbröllop ser ut ännu efter som det kommer en skild kategori om det, nr. 13 på listan.


Där fick ni veta min vad jag vill göra med min närmaste framtid. Vad har ni för framtidsplaner? Skriv gärna en kommentar och berätta

Av Cassandra - 23 februari 2011 14:34

Hejsan hejsan. Ha jobba ganska mycke nu därför har de varit dålig uppdatering, men idag e ja ledig. Skööööönt! Hur är läget med er? 


Vad har ni gjort idag? 

Själv har jag grym sommarfeelis och har precis kommit hem från Svartå. Vad ha jag gjort där då? Jaa de lär ni nog märka vilken dag som helst.    Medans jag körde så hörde jag bl.a på den här låten:



Men också många andra låtar av Mohombi.

Av Cassandra - 18 februari 2011 10:34

Hej hopp


Ska snart iväg på kvällstur, känns faktist ganska bra medans alla små sitter i skolan och leker duktiga och lär sig teckenspråk och hur man tar hand om en avliden. Visst säkert bra att kunna, men man kan ju allti läsa sånt senare. Tur att man har den valmöjligheten iallafall. 


Soligt och fint väder e de ju ida me men fy fan så kallt, -23 var det imorse då jag steg upp. 



Nu skall jag ta en varm dusch och sen åka iväg på jobb. Var hem till mamma igår efter mina   solglasögon. Gillar dom så mycke.   


     




Av Cassandra - 17 februari 2011 11:04

Tandblekning på gångs. Hmm undrar hur skadligt det är för tänderna? Nåja de har ingen skillnad, jag ska ha vita tänder och de ha jag bestämt mig för. 


Dagens program:


  • laga mat och städa lite
  • fara via blomaffären
  • till mamma på kaffe
  • kanske ta en liten drink när vi kommer hem

Hur låter de? 


Här kommer lite bilder från kryssningen i helgen. ( 12.2-13.2)   

        


Puss på dig älskling   


Soluppgång medans vi åt morgonmål på båten



Brr.. va havet ser kallt ut


Och sen tänkte jag lägga upp en söt bild på en av våra kissor.


  


Nu ska jag gå och hänga upp tvätt. ByeBye

2

Av Cassandra - 17 februari 2011 07:25

En person som betyder väldigt mycke för mig



En person som betyder mycket för mig så är min kära mamma, hon har genomgått så himla mycke genom åren och ändå är hon så stark utåt. Många som känner både mig och mamma så tycker att vi liknar varann som om vi vore syskon. Vi har samma typ av hår , liknande skratt, samma knäppa humor.


Kan bara säga en sak och de är att jag är stolt att likna min mamma. 

Av Cassandra - 10 februari 2011 11:24

Torsdag, 10.2.2011 --> betyder jobbdag för mig. Skall jobba från 14-19, känns bra med en kortare tur emellan. Men förståss när man ska på jobb så då lyser solen. De sku kunna bli vår nu redan, e så trött på vintern. 

Efter jobb så ska vi åka iväg och hälsa på Tina , innan hon åker upp till Vasa. Alla andra verkar ha planer för helgen , men vad ska vi göra. Spara pengar och vänta på femtonde. Hoppas bara att de är sol och fint så att man kan va ute. 


Nej men nu har jag nog svammlat färdigt för en stund , ha de bra. Hörs senare när jag kommer från jobb. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards