Cassandras

Alla inlägg under september 2010

Av Cassandra - 30 september 2010 17:47

Tears don´t lie heter de, o de stämmer nog så fan de. Alltså ja e så slut på de här, allt känns bara så.... jaa vet int rikit va ja ska kalla de. Enda som e värt att leva för nu e kärleken, känns de som. Hela satans släkten bara ignorerar en, de ha dom gjort nu nästan så länge som man ha levt. Välkommen hem e man int, då möts man bara av skrik o skäll. Till min "far" har man ingen lust att ringa, efter all den skit som han ha gett mej enda sen ja föddes. Vart ska man vända sig för att få lite extra pengar? Soccun?? nää dom hjälper int ett piss, bara gör saker värre. Fpa?? på G joo med studiestöd/bostadsbidrag men man hinner ju dö före man får de ( känns de som)


Nu e ja såhär otroligt positiv igen. Men efter allt som ja ha vari me om under 18 år , så kan de int kännas annat än hopplöst!


Har ett trasigt fisknät inom mig , som aldrig kan lappas. Eller för att säga det ännu tydligare så ett pussel som aldrig kan bli helt på grund av att de finns bitar som e spårlöst försvunna eller borta föralltid.   

Av Cassandra - 30 september 2010 12:53

Av Cassandra - 30 september 2010 06:40

Godmorgon. Har nyss vaknat och nu sitter ja o funderar på va ja ska göra idag. Men ha int kommit fram till nå klokt ännu. Kankske man sku fara o träffa nån kompis eller liknande? Aj nej glömde bort att ja har inga extra pengar att röra mej me :/ Fan att allt ska kosta.

Hittade btw en snygg tröja/rock igår som ja sku ha vilja ha men nej den va också för dyr, eller jaa dyr o dyr 40 € men för mej e de skit dyrt.

Blev erbjuden jobb igår också, på Tenala Servicehemmet, men då sku ja hamna ta bort mina naglar för 2 dagar. -.- känns lite onödigt, lika bra sku ja ha kunnat kasta 70 euro i sjön då :( såå på grund av mina naglar så kan ja int jobba heller och förtjäna mera pengar.

Voi nej HÅHHÅ ja blir nog så slut på de här. Allt handlar ju om pengar, mer eller mindre då.  Kankse ja sku skriva klart min IA-dagbok iallafall idag så gör ja någo klokt.

Ha de bra så länge så skriver ja senare om ja kommer på nå vettigt. :)

Av Cassandra - 29 september 2010 13:30

Nej men fy vilken äcklig känsla..... var just på väg ner i diket. Satt o skrev meddelande som vanligt när ja kör ( DUMT GJORT IGEN) och när ja kollade ner på telefonen och skrev vidare på mitt meddelande så hörd ja hur de börja rassla i bilen. Då va bilen i sandkanten på väg ner i diket. Och tillika som ja svängde ratten så sladda bilens bakända ner lite till i diket. Usch ändå.    Nu måst ja satan skärpa mej me mitt köras!!!!

Av Cassandra - 28 september 2010 20:35

Mm va ja känner mej mätt o belåten. :) ha äti kladdkaka så att de nästan står ut i öronen. Men int ska man klaga, fast ja nog va negativ till den när vi börja äta, men myki glass på bara så va den rikit bra. Had också sambons mamma på kaffe, roligt när man trivs med människor och kommer överrens. Vi bestämd också att ja ska fara ner till henne imorn efter en matta och någon lampa kanske. Blir nog bra de :)

Men nu ha sötisen min duschat klart så vi ska gå och lägga oss. Sov gott så hörs vi imorgon   

Av Cassandra - 28 september 2010 13:38

  


Tadaaa :) min kladdkaka. förstås i en rosa form :)

Av Cassandra - 28 september 2010 13:24

Ojoj vad gott   

ja pratar såklart om kladdkakan som jag har i ugnen.  Den ska va inne ännu 6 minuter så passade på att göra ett litet inlägg. Vad har ni gjort då?



slänger upp en bild på mitt resultat sen :)



Av Cassandra - 28 september 2010 08:30

Godmorgon godmorgon, har precis vaknat och här e skit kallt inne. Sku nog va ganska så skönt att krypa under täcket tillbaka men nej de ska ja int göra. Ska byka , diska, och baka någo gott ida. Hmm men vad ska ja baka då? Har ni förslag?  

Nu ska ja iallafall äta morgonmål, så skriver jag igen sen när ja gör nåt klokt

hejdåå

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards