Cassandras

Alla inlägg under december 2010

Av Cassandra - 28 december 2010 12:45



Nu iväg in till stan och uträtta ärenden. Ha de bra sålänge så skriver jag kanske senare när jag kommit därifrån. Hejhej

  

Av Cassandra - 28 december 2010 10:52

         Fick paket igår, äntligen får man säga. De paket som har pendlat fram och tillbaka mellan Tenala och Ekenäs har äntligen kommit rätt.


  


Innehållet:



2.



1. En kofta från Soyaconcept med "bältesfastsättning" istället för knappar

2. Boken " klassiska huskurer"

 

Koftan är rätt storlek och super skön. Och boken kan ju vara bra till användning, eftersom där står om olika grönsaker , frukter etc. och vad de motverkar och är bra för.    Nu skall jag sätta på mitt ansikte genom mitt smink och sen göra nytt försök att åka in till Ekenäs.




Av Cassandra - 27 december 2010 14:52

Nej men fan de e ju nästan skrattretande. Far nu nån jävla ställe sen när man har bilen ingrävd i 40 cm snö. Fan när dessa tenalanissar inte kan ploga gården på två dagar. Nej håhhå allt sku va lättare om man sku bo i stan i en lägenhet med GÅRDSKARL som sköter om snömokande.


Gratisbild på Insnöad


Ser de inte komiskt ut med en bil som har snö nästan upp till fönstret? Joo, nog ser det lite roligt ut alltid. Dock är inte detta min bil , men den är i samma situation. Nu skulle de sen kunna sluta snöa. Verkligen inge roligt mera dehär!


Mera bilder på insnöade plåtjävlar:




Alltså se vad roligt, 4 mänskliga själar som står och knuffar på en bil som har kört in i snön.

Kan inte säga annat än HAHA, nu ska jag sitta framför datorn och sura resten av kvällen. Hoppas ni också kör fast ;/


Av Cassandra - 27 december 2010 13:21

Hejsan.

 Nu va julhelgen över. Mycke god mat och bra sällskap. Fina presenter och bra stämmning. Man kan summera denna julhelg som den bästa på länge. Tack för de min kära sambo   Har aldrig varit så här och lycklig som jag är nu. 


---------------------------------------------------------------------------------

Nu skall jag bege mig in till stan. Skall åka  via postkontoret här i Tenala och hämta ut ett paket. Sen ska jag åka tlll Ekenäs polisstation och träffa polisen, angående krocken för ca 1 mån sen. Är jäävligt nervös för de och vad de ska säga. Hoppas de går bra. Sen skall jag via försäkringsbolaget och höra om jag skall betala försäkringen på "gamla" bilen. Skall också ringa till HVC och få svar på mitt UVI prov som togs på fredagen. Sen skall jag ringa till min praktikplats och höra när dom vill ha mig där nästa vecka tisdag. Usch vill inte alls på praktik. Har inte riktigt förstått ännu hur m,an skall sköta en handikappad men hoppeligen går praktiken  bra.


-----------------------------------------------------------------------------

Slänger upp lite "ego" bilder innan jag drar iväg ut i kalla snön.


 


  


Ha de bra. Hejdåå



Av Cassandra - 22 december 2010 11:46

22.12.2004, kan int förstå att tiden ha gått så fort. Känns som de e bara några år sedan som du lämna oss. Men de e faktist 6 år sen. Tänk att tiden går så fort och mycke har hunnit hända sen dess, som de sku ha varit roligt att dela med dig.


 Snart e de julafton, de ska firas hos mamma eftersom de e enda juldagen som hon e ledig och hon ville nog att vi skulle komma dit också under julen.


Jag sku så vilja slippa till frissan. Ha fundera på att färga hela håret blont och sen klippa de lite, alla slitna toppar bort.


  eller   


Vad tycker ni?  Jessica simpsons korta enfärgade hår med slingor i olika nyanser och sned pannlugg eller  Britneys enfärgade uppklippta hår med pannlugg?

Jag e så sugen på en ny frisyr. Lämna gärna en kommentar vad ni tycker.   


Nu ska jag hoppa i duschen och sen fixa mej klar.

Av Cassandra - 15 december 2010 14:18

Hejsan svejsan , hur e de me er i vinterkylan?  Med mig e de riktigt bra, har precis kommit hem från skolan. Skönt att sluta klockan 14 imellan också. Hah jag fick nog världens skratt idag när jag loggade in på facebook.  Nå vissa människor nöjer sig inte me en karl utan har en karl i alla städer. Nej Gud nog skratta ja.   



Idag är det också 4 månader sen jag blev tillsammans med världens gulligaste person. Det ska firas på Knäppen i karis.



                                                          
                                                

  


---------------------------------------------------------------------------------------------------


Måste ju berätta och visa bilder på nya pärlan:

 


En     Golf GTI -99


Lämna gärna en kommentar vad ni tycker. Nu ska jag börja fixa mej klar och sen ska jag och till Paris, aj nej karis xD

Ha en bra kväll   

:(

Av Cassandra - 9 december 2010 20:03

Jahapps, redan 9.12 Man kan ju int säga annat än att de börjar närma sig julen. Kan int säga annat än usch. Vad är det att fira julen? I mina ögon är det inget att fira, onödigt med julklappar, man kan nog visa att man älskar en människa utan att sätta den i pengavärde. I mina ögon har julen varit som en vanlig helg med lite annorlundare mat och klappar  som man kan tolka ordagrant.

Allt känns så tungt nu när det börjar närma sig. Varför ska man stressa med julmat , julstädning, julklappar för en vanlig helg? Efter någon dag är maten slut, huset lika opp och ner igen och julkklapparna bortglömda och ligger i en knut och skräpar. Förstår inte meningen me de. Man minns ändå bara de "hårda klapparna". Nej kanske man skulle söka sig till en Öde ö till julen så sku man slippa allt detta prat om julen. Känns så fel att önska folk god jul när man vet att man får bara skit själv tillbaka.    



Av Cassandra - 8 december 2010 13:51



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards